wtorek, 13 sierpnia 2013

Rozdział 54

Rozdział 54
"Wspomnienia wracają - part 1"

*_* Oczami Mirandy, ciąg dalszy *_*

Już jutro początek roku i dużo ludzi się krzątało po okolicy. W pewnym momencie zauważyliśmy coś dziwnego... Jejku to naprawdę on - pomyślałam od razu. Tak to on. Grace się ma mnie spojrzała w stylu 'co on tu robi ?' a ja wzruszyłam ramionami. Przyglądał się innym, jak wnoszą krzesła na jutrzejsze rozpoczęcie roku szkolnego.
- Ty też go widzisz ? - nagle zawołała Selena
- Jasne. Co om tu robi ? - prawie szeptałyśmy
- Może podejdźmy do niego. On nas pewnie i tak nie pamięta - zaproponowałam
- Eddie, tam jest James. - powiedziała Grace
- Jaki James ? 
- Chłopak Ally.
- oł..
- No, idziemy z nim pogadać.
- Okey
- Ale wy zostańcie.
I poszłyśmy we trzy do Jamesa. Stanęłyśmy koło niego. 
- Siemka, dziewczyny - powiedział James
- Siema poznajesz nas ?- zapytałam
- Jasne ty jesteś Miranda obok ciebie Selenka - uśmiechnął się i dalej wymieniał - oł i Grace
- Ale jak to ? - zapytałam
- Boże przecież my się znamy no nie - były chłopak Ally ten sam którego nie lubicie.
- Zaraz nie lubimy... wkurzyłyśmy się - tłumaczyła powoli Selena
- Ta jasne. Grace o mało co mnie nie pobiła - powiedział po czym zaczęliśmy się śmiać.
- No właśnie hahha- powiedziała Grace
- Zawsze musisz być taka poważna ? -zapytał się jej
- A o co ci chodzi ??
- Jest mega nie miła. 
- No bo cie nie lubię. Coś jeszcze ?
- Nie wystarczy. A jak tam SIBUNA ?
- Cooo ? - krzyknęłyśmy ze zdziwienia..
__________________
przepraszam,że taki krótki może później dopisze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz