środa, 14 sierpnia 2013

News

Gwiazdki Disneya na Teen Choice Awards
Miley, Selena i Demi na jednej gali! (FOTO)
 W Los Angeles odbyła się gala rozdania nagród Teen Choice Awards, w której, jak wskazuje na to nazwa, decydujący głos mają nastolatki. Jak można się było spodziewać, na imprezie zjawił się tłum młodych gwiazd.

Gwiazdki Disneya: Miley Cyrus, Selena Gomez i Demi Lovato, zdobyły po dwie nagrody każda. Zobaczcie, jak się prezentowały.
Która wyglądała najlepiej?

Miley, Selena i Demi na jednej gali! (FOTO)
Miley, Selena i Demi na jednej gali! (FOTO)
Miley, Selena i Demi na jednej gali! (FOTO)
Miley, Selena i Demi na jednej gali! (FOTO)
Miley, Selena i Demi na jednej gali! (FOTO)
Miley, Selena i Demi na jednej gali! (FOTO)


Robert i Kristen chcą mieć ze sobą kontakt.
Spotkali się w jej domu!

Wygląda na to, że mimo przeciwności losu Robert Pattinson i Kristen Stewart nadal nie chcą stracić ze sobą kontaktu. Mimo że aktor widywany jest w towarzystwie kolejnych kobiet, jego znajomi zapewniają, że bardzo zależy mu na byłej dziewczynie. Niedawno wybrał się do jej willi w Los Feliz w Kalifornii, by z nią porozmawiać.

Robert wyglądał na bardzo zdenerwowanego, gdy miał się spotkać z Kristen – mówi informator. Chciał być dyskretny i zależało mu, by nikt go nie zobaczył.

Ich znajomi zapewniają, że Kristen i Robert dochodzą już do siebie po rozstaniu i bardzo poważnie zastanawiają się nad swoją przyszłością.

Są dla siebie bardzo ważni. Zależy im, by nie stracić kontaktu. Nigdy wcześniej nie byli z nikim tak blisko. Wiedzą o sobie wszystko i mogliby być najlepszymi przyjaciółmi.

Spotkali się w jej domu!
Spotkali się w jej domu!




Demi Lovato o przyjaciołach: 
Lovato: Zerwałam wiele kontaktów. Ci ludzie ciągnęli mnie na dno

W zeszłym roku Demi Lovato trafiła na odwyk i przyznała się do kilku prób samobójczych. Gwiazda cały czas przebywa pod opieką psychologa i nie ukrywa, że nadal potrzebuje pomocy. Zobacz: Gwiazdka Disneya o odwyku: "Chciałam się UWOLNIĆ OD DEMONÓW!" W najnowszym numerze Teen Vogue Demi opowiedziała o zmianach, jakie wprowadziła w swoim życiu. Po wyjściu z ośrodka, w którym rozpoczęła swoją walkę z uzależnieniem od narkotyków, pierwsze co zrobiła, to docięła się od "przyjaciół, którzy wykorzystywali jej słabość".

Nikt nam nie mówi, że aby robić karierę w show biznesie potrzeba znacznie więcej niż talent muzyczny. Musisz być niesamowicie wytrzymały psychicznie i przygotowany na niespodziewane ciosy. Zamierzam mówić młodym piosenkarkom, że muszą się mentalnie przygotować na najgorsze – powiedziała Demi w wywiadzie.

Teraz zdrowo się odżywiam, medytuję i staram się prowadzić jak najzdrowszy tryb życia. Staram się trzymać kalendarza spotkań. Zdaje sobie sprawę, że jeśli opuszczę sesję z psychologiem, to znowu zacznę mieć problemy. Teraz wiem, że muszę stawiać na moje zdrowie – dodała gwiazda. Zerwałam wiele kontaktów z fałszywymi przyjaciółmi. Ci ludzie ciągnęli mnie na dno.

A tu kilka zdjęć z sesji dla TeenVogue
Lovato: Zerwałam wiele kontaktów. Ci ludzie ciągnęli mnie na dno
Lovato: Zerwałam wiele kontaktów. Ci ludzie ciągnęli mnie na dno
Lovato: Zerwałam wiele kontaktów. Ci ludzie ciągnęli mnie na dno



(pudelek.pl)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz