wtorek, 22 października 2013

Rozdział 69

Uwaga! Cały rozdział jest mega zboczony. Kto chce ten czyta, kto nie to nie, więc czytasz na swoją odpowiedzialność. ;)
__________________________________________

Rozdział 69 
"Frist Time"
======================>
*_* Oczami Grace *_*

Weszliśmy do pokoju Eddiego; trzymał mnie za rękę. Usiadłam na jego łóżku; on usiadł na podłodze przede mną. Słyszałam głosy Seleny i Kendalla. Eddie się do mnie przybliżył:
- Są za drzwiami ! - powiedział szeptem
- Wiem. Poczekajmy aż pójdą.
- Ok.
Po paru minutach poszli. Wstałam. Widziałam przez okno, że właśnie pojechali gdzieś.
Stałam tak, Eddie także wstał. Podeszłam do niego bliżej. Czułam gorąco wewnątrz mojego ciała. Gdy byliśmy już blisko siebie. Zaczął mnie namiętnie całować. Jak nigdy dotąd. Podniósł mnie lekko do góry dalej całując. Po paru chwilach oderwał się od moich ust. Zasapał zmęczony długim pocałunkiem.
Patrzyłam się na niego. Szybkim ruchem oparł mnie o ścianę, całując moją szyję. Przy czym rozpinał guziki od mojej koszulki. Zawisłam na jego szyi, gdy ten powrócił do całowania moich ust. Zgrabnym ruchem zdjął mi koszulkę. Postanowiłam nie zostwać w tyle.
Zupełnie zapomniałam, że dopiero co się z nim kłóciła. Ściągnęłam mu koszulkę. Przejechałam palcem po jego plecach - zamruczał. Zaczął całować mnie po obojczyku schodzą w dół aż do piersi. Lekko pomrukiwałam było mi bardzo dobrze. Zeszedł coraz niżej - ściągnął mi spodnie; jednym ruchem odpięłam jego pasek i zrobiłam to samo. Obróciłam nas. Teraz to on był oparty o ścianę. I to ja go całowałam. Jednym szybkim ruchem zdjął mi stanik. Lekko się zawstydziłam. Przytulił mnie, całując nadal. Po staniku był czas na moje majtki. Gdy już była naga, zdjęłam mu jego bokserki. Wziął mnie na ręce. Zanosząc, rzucając na łóżko wszedł we mnie. Jęczałam dość głośno. Całował mnie po piersiach. Bardzo delikatny był. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że Selena i Kendall są już w domu. W pełni oddałam się Eddiemu. Kilka razy spadliśmy z łóżka tym samym coś zwalając. Senadalla już była pod naszymi drzwiami - ja nadal o tym nie wiedziałam. 

*_* Oczami Kendalla *_* 

- Co oni tam robią ? - zapytałem Seleny
- To co myślę ? - zaśmiała się
- Raczej, inaczej by nie stękała.
- Ej ! - walnęła mnie w bok - Dobra chodźmy.
- Ok - pociągnąłem ją za sobą do swojego pokoju. Na tyle się rozpędziłem, że wpadliśmy na łóżku. Leżała na mnie. Po chwili namysłu pocałowałem ją. Usiadła mi na kolanach, całując mnie.

*_* Oczami Grace *_*

Eddie właśnie zączał mnie całować z języczkiem. Zaczął mnie normalnie lizać po całym ciele. Było mi bardzo miło. W pewnym momencie przestał upadając obok mnie dysząc. Położyłam się na nim poprawiając mu włosy. I tak zasnęliśmy...

*_* Oczami Mirandy *_*

Wampir zaniósł mnie jak się okazało do sypialni. Zdjął ze mnie stanik. Wszedł pomiędzy mój biust, bawiąc się nim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz