piątek, 11 października 2013

Rozdział 65

Rozdział 65 
"Zamknąć oczy..."

*_* Oczami Seleny *_*

Długo rozmyślałam leżąc na łóżku o dzisiejszym dniu. Trzeba będzie znaleźć Mirandę, ogarnąć Grace i sprowadzić na ziemie Eddiego. Dlaczego wszystko na mojej głowie ?! Selena tamto, Selena to... Jeszcze moja ciotka ! Boże zapomniałam. Muszę jutro ją odwiedzić. Za dużo jak na mnie. I z tymi myślami usnęłam... Ranek nie był zbyt przyjemny. Obudziły mnie wrzaski. To Eddie i Grace się kłócili. Szybko się ubrałam: niebieskie długie dzinsowe rurki i t-shirt a na nogi kapcie. Zeszłam na dół. Kłócili się w kuchni. Kendall też tam był. Podeszłam do niego.
- A co chodzi ? - zapytałam
- Wiesz co ? O nic konkretnego, a tak właściwie o wszystko - lekko się pogubił w tym co mówił ( Kendall)
- Aaaaha, to omkey. Długo się tak już kłócą ?
- A z jakąś... godzinę.
- Coś ty ?!
- No
- I ty myślisz, że ktoś cie tutaj potrzebuje ? - darła się Grace
- Tak, ty mnie potrzebujesz.
- Myślisz że nie dam sobie sama rady.
- Tak właśnie myśle.
- To źle myślisz.
Alexandra Stolarska
13 sekund(y) temuAlexandra Stolarska
- Nie jestem idiotą !
- Serio ?! Bo nie widać - śmiała się Grace - Jesteś i to 100% - towym.
- A ty jesteś .... - zamilkł
- Dupek - krzyknęła
- Dziwka - krzyknął, jednak wiedział że posunął się za daleko. Stała i patrzyła się ja niego z oczami pełnych smutku. Milczeli... 
- Naprawdę tak o mnie sądzisz ? - zapytała pochomowując łzy, on milczał. Zmieszał się lekko. 
- A więc tak. - odpowiedziała smutno i pobiegła do swojego pokoju.
- Ale ja nie ... To nie tak - krzyczał za nią.
- Ale emocje... Od samego rana - odezwałam się
- Jasne - odpowiedział obojętnie Knight (Kendall)
- Co jest ? - zapytałam
- Nic. A co tam u cb ?
- Po wczorajszym nie za dobrze. Mdli mnie jak na niego patrze (przyp. aut. Na Eddiego).
- Aż tak źle ? - zapytał ze śmiechem
- Cicho - odpowiedziałam równie śmiechem - Co robimy ?
- Działamy sami. Wątpię, że której z dwójki kłótników ruszy swoje tyłki...
- Ja wam pomogę ! - wychyliała się za ściany Grace
-Serio ? - zapytałam
- Tak. To jaki mamy plan.
-Nie mamy ... - odpowiedział Kendall
- To trzeba wymyślić... - dopowiedziała Grace

__________________________________________________

Jak pewnie zauważyliście, powstała nowa zakładka "Shot in the Dark". Na razie znajduje się tam informacja dotycząca kontynuacji "Opowieści 14". Zajrzyjcie tam by się dowiedzieć kiedy premiera. Podpowiem, że tydzień po zakończeniu "Opowieści 14".  Jutro wraz z rozdziałem dodam plan notek na ten rok ;). Oraz zaznaczę wam ile będzie rozdziałów specjalnych (dłuuugich). Przyjmuję na te rozdziały dedykacje, czyli np. ten rozdział dedykuj Xoxo ;) Pisać w komach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz